איך תדעו שהדיקור עובד?

Share on facebook

זהו מאמר אורח, שנכתב ע”י שרה קאלברו מ AcuTake  ותורגם על ידי אייל יונה.

בשונה מתרופות וניתוחים, דיקור זה לא זבנג וגמרנו.
השפעת הדיקור מצטברת מטיפול אחד לטיפול למשנהו. יש מקרים בהם רואים תוצאות מידיות, אך אלו הן אירועים יוצאי דופן וכאשר זה קורה , סביר להניח שהתוצאות לא תמשכנה זמן רב.
באם רוצים לראות תוצאות ארוכות-טווח מהדיקור (במיוחד במצבים כרוניים) יש להיכנס לתוך תהליך.
שיטת ריפוי זו איננה מוכרת במערב וכאשר מאלצים אותנו להכנס לטיפול ארוך-טווח, התחושות הן לרוב של תיסכול ובילבול.
למזלנו, במהלך הטיפולים מופיעים סימנים המעידים על כך שהדיקור מתחיל להשפיע אפילו כאשר הבעיה
העיקרית עדיין לא נפתרה. כאשר סימנים אלו מופיעים, תחושת הבריאות המושלמת כבר איננה נראית כה רחוקה.

6 סימנים לכך שהטיפול בדיקור מתחיל להשפיע:

1. אתם ישנים טוב יותר
אחד מהסימנים השכיחים לכך שהדיקור מתחיל לעשות את העבודה, הינה השינה הטובה. הרבה אנשים הסובלים מבעיות שינה ומגיעים לטפל בבעיות אחרות מופתעים שבעיות השינה שלהם נפתרות מבלי שהזכירו כלל את בעיית השינה . השינה הופכת עמוקה יותר, פחות התעוררויות בלילה, ובמהלך היום חשים אנרגטיים יותר.

2. אתם עירניים יותר
כאשר הדיקור מתחיל לעבוד, יש תחושה כאילו כל החושים נפתחו פתאום. לפתע הציפורים מצייצות חזק יותר, השמיים נראים כחולים, האוכל טעים מבד"כ וריח הוורדים הופך למשכר.
התחושות בגוף נעשות מובחנות ואנו עירניים למתחים בגוף , כמו איך אנו מושכים את הכתפיים מול צג המחשב, או איך הנשימה מתכווצת כאשר נפגשים עם אירוע מלחיץ. עירנות זו מאפשרת לנו לשחרר ולהרגיש טוב יותר.
אם זה מרגיש כאילו העולם הופך מתצוגה רגילה לצבעוניות וחיות של HD, הדיקור מתחיל לעבוד.

3. יש לכם יותר אנרגיה
למרות שבזמן הטיפול מרגישים לרוב רגיעה ושקט, בשעות ובימים שלאחר הטיפול תחושו עליה ברמות האנרגיה. זה אומר שהדיקור התחיל להזיז ולעורר דברים בגוף. תנועה קבועה וממושכת בערוצי הגוף היא זו שתגרום לבעיה העיקרית להיעלם.
העליה החדה באנרגיה שונה מהאנרגייה היומיומית. האנרגיה שאנחנו מקבלים מטיפול בדיקור שונה מהאנרגייה היומיומית אחוזת הטירוף והתזזיתית. זוהי סוג של אנרגיה הגורמת לנו תחושת עירנות וחיות. יכול להיות שנהיה פחות עייפים במהלך היום, עם יותר מוטיבציה לצאת לטיול רגלי או פשוט להנות מיום קליל יותר.

4. אתם יותר רגישים
רבים מאיתנו מנתבים רגשות אל הגוף. זהו מנגנון הגנה שמאפשר להימנע להתעסק עם הדברים האלה, עד הרגע שבו גופנו מתחיל לשלם את המחיר. רוב האנשים המחפשים הקלה באמצעות הדיקור מתמודדים, ברמה כזו או אחרת, עם מתח ריגשי אשר תורם ישירות לבעיות הפיזיות מהם הם סובלים.
טיפול בדיקור זה קצת כמו לקלף בצל. שיכבה אחר שיכבה נחשפת עד אשר מגיעים לליבה. מאחר וטיפול בדיקור מטפל בשורש הבעיה, הדיקור יכול לגרום לרגשות התקועים בגוף לעלות ולצוף על פני השטח. לעיתים בא הדבר לידי ביטוי בבכי ולעיתים ברגשנות יתרה.

רגשות, טובים או רעים, יועצמו וזהו סימן טוב המעיד כי שכבות הבעיה מתקלפות והטיפול מתקרב לשורש הבעיה, הדיקור עובד!

5. תרגישו פחות לחוצים
בניגוד לדימוי "הרוחניקי" שדבק בדיקור, טיפול בדיקור לא שולח אותך "ללה-לנד".
דיקור לא מהפנט אותנו והופך אותנו לאדישים. מה שהוא כן עושה – הוא מוריד את תחושת המתח והתזזתיות בחיים. הדיקור מאזן את מצבי הרוח ומאפשר לנו להיות פחות מושפעים ויותר יציבים ועם יכולת להתמודד עם ההשפעות המלחיצות של היום יום.
המתח לא יעלם. אך אתם מוצאים את עצמכם פחות מוטרדים ממנו – זה סימן שהדיקור עובד בשבילכם.

6. מערכת העיכול עובדת כסידרה
האיברים הפנימיים וערוצי האנרגיה בגוף קשורים לאותה מערכת. עיכול בריא הוא מדד לבריאות הכללית. כאשר העיכול איטי מדי (יציאות פעם ביומיים ומעלה) , מהיר מדי (מעל 3 פעמים ביום) או בלתי יציב (מלווה בכאבי בטן או חוסר נוחות) זהו סימן שמהערכת יצאה מאיזון. אם אחרי מספר טיפולים מערכת העיכול מסתדרת, היציאות סדירות ונעלמת תחושת אי הנוחות.
זה אומר שהדברים מתאזנים ומתקדמים בכיוון הנכון.

אם זהיתם אצלכם סימן אחד מבין השישה – זה אומר שהדיקור עושה את העבודה בשבילכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *