להתראות שנת הנחש, ברוכה הבאה שנת הסוס

Share on facebook

ברכת שנה טובה ! 
על פי לוח השנה הסיני  2014 היא שנת הסוס ובימים אלו ממש מתחילות בסין החגיגות לתחילתה. כל שנה מאופיינת בחיה מסויימת ( 12 חיות סה"כ) , וכל חיה מביאה איתה סגולות מיוחדות אל תוך השנה. מה תביא לנו שנת הסוס?
הסוס חיה חופשיה ומשוחררת אוהבת מרחבים ותנועה מהירה ,לכן השנה הזו נהדרת לטיולים במרחבים, במיוחד במקומות שעוד לא הגענו אליהם, מחוץ למסלול המוכר. השנה מביאה איתה רוח של הרפתקאות בלתי צפויות וניצחונות מהירים.
זוהי שנה של החלטות מהירות וזריזות. שנה של פעולה ולא של תיכנון. הסוס חיה מהירה והחלטית ואינה מהססת לרוץ קדימה. כך גם מומלץ השנה-  להפסיק לדחות את הבחירות שאנחנו כל כך אוהבים לדחות למחר ופשוט להתמקד בעשיה. מהירה והחלטית.
dreamstime_m_34655981

ברפואה הסינית, הסוס קשור לאיבר הלב. הלב כמקום המשכן של האינטואציה העמוקה שלנו, של המצפן הפנימי, מה נכון לנו ומה לא. לאיזה דרך עלינו לפנות. האנרגיה הזו תיהיה חזקה עוד יותר השנה , אז הקשיבו לתחושת הבטן שלכם – ופעלו בעקבותיה.
הסוס חיה פראית המבטאת את עצמה בבהירות . כאשר יש יותר מדי חוקים היא מתחילה למרוד ולהתעקש. זהו זמן טוב לפתוח את הלב ולא לשמור בסודיות את המתרחש בפנים. זה נכון למשפחה הקרובה ולחברים במיוחד.

אז עלו על האנרגיה של הסוס, ותהנו משנה מסחרחרת 🙂 

ועוד…
כמה עובדות מעניינות על תחילת השנה הסינית: 
1. הסינים לא חוגגים את השנה החדשה אלא חוגגים את "פסטיבל האביב"  שנמשך 15 יום!
2.  מנהג מוזר בתקופת הפסטיבל : אסור לאסוף אשפה- מאחר וזה מנקה איתו גם את המזל הטוב.
3. משחקי מילים: כאשר הופכים את הסימניה הסינית "מזל" מקבלים את המילה "להגיע". את הסימנית הזאת תולים בכניסה לבית בתקופת החגים.
4. המשחק הנפוץ בפסטיבל הוא הבערת זיקוקים – גם היום הסינים מאמינים שהם מבריחים את המפלצת Nian שחולשתה היא אוזניים רגישות..

זיקוקים !
זיקוקים !

בברכה,
אייל יונה Dip,Ac מטפל בשיאצו ודיקור בחיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *